Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007

Μεσα στο νυχτερινο βελουδο των παλιων αναστεναγμων..

Υπαρχει η αποψη πως κανενα πλασμα της γης δεν ειναι μοναχικοτερο απο τον ερωτευμενο.Πως η δικη του ερημια ειναι αδυσωπητη,τοσο σκληρη που ακομα κι απο τον εαυτο του προσπαθει να αποκρυψει.Οτι κι αν συμβει σεναν ερωτευμενο,λενε μερικοι,ειναι η ολοδικη του μοιρα,ολοδικη του ονειροφαντασια,δικη του,απολυτα δικη του ευθυνη.
Στο ζευγαρι λενε,ο ενας για τον αλλο δεν αποτελει παρα την αθωα,σχεδον τυχαια αφορμη.Κι αν το καθε τι λενε δεν ειναι παρα η αφορμη να παλεψεις με τον εαυτο σου,στον ερωτα ο εαυτος ορθωνεται γιγαντιαιος μια κ ο ερωτας ειναι η πιο εγωιστικη του ευκαιρια.
Το παθος και η παθολογια του κανουν τον πασχοντα τυφλα εγωπαθη οπως συμβαινει με καθε αρρωστο.
Ειναι ομως ακριβως ετσι??
Ειναι ο αλλος,ο αγαπημενος,ο ποθητος,παντελως ανευθηνος σαν πρωτογονος βασιλιας για τον πονο που προκαλει?Μονο"ας προσεχες"εχει εντελει να πει εκεινος που τραυματιζει προς εκεινον που τραυματιζεται και που αφηνει πισω του,γαζα ματωμενη απο τις μαχαιριες,τα χαστουκια και τους απατηλους ορκους του παθους,τοτε,εκει,μεσα στο νυχτερινο βελουδο των παλιων αναστεναγμων?
Δεν ειναι δυνατο οι σχεσεις ζωης που ισχυριζονται την αγαπη να οριζονται απο νομους ζουγκλας.Δεν επιτρεπεται να το πιστεψουμε αυτο ακομα κι αν στην πραγματικοτητα περιπου ετσι συμβαινει..

-'μισησε με,μισησε με"

-"σαγαπω ματια μου"

5 σχόλια:

Μαρινα ..... είπε...

" σ΄ αγαπαω ματια μου"

καλη σου νυχτα Κατερινα....

σταλα σταλα σημερα στο δικο μου αιμα κυλα ο βοσπορος....

γι αυτο το "σ΄αγαπω" ισως....
γι αυτο... που την θεση του πηρε το " μου λειπεις"

καλη σου νυχτα όμορφια μου....

katerina.. είπε...

Καλημερα Μαρινα γ...κι ο βοσπορος θελει το χρονο του για να φυγει η ενιοτε για να ερθει..καλο μηνα καλη μου.

Ανώνυμος είπε...

Ναυαγιο...
Χωρις τιτλο...

"Ας προσεχες".
Μα προσεχα.

Καλα, δεν ηξερες?
Καλα, που να ΄ξερα?

Τουλαχιστον δεν εβλεπες?
Ο ερωτας ειναι τυφλος δε λενε?

Επαιρνες οσα ηθελες?
Ηθελα οσα επαιρνα.

φοβοσουν να παραδεχτεις?
Τρομαζα σα μωρο.

Τωρα καλυτερα?
Πως καλυτερα?

Γιατι οχι?
Γιατι ναι?

Θα γινει?
Μπορει.

Αξιζε τοσος πονος?
Αξιζε και δεν αξιζε.

Αξιζε τοσος πονος?
Πως δεν αξιζε?

Καταλαβε ποτε?
Οχι.

Θα καταλαβει?
Μπα.

Δε σε πειραζει?
Με πειραζει.

Τι θα κανεις?
Τιποτα.

Εσβησε?
Κερι ειναι?

Δε σου λειπει?
Δεν της λειπω.

Κι αν γυρισει?
Δε θυμαται.

Απο ποτε?
Απο παντα.

Αρκετα?
Τιποτα.

Πως μπορεις?
Δε μπορω.

Παλευεις?
Τα παραταω.

Ετσι ευκολα?
Καθολου ευκολα?

Ποιος εφταιγε?
Δεν ξερω.

Εσυ?
Κι εγω.

Κι εκεινη?
Δεν ξερω.

Σε αφησε?
Μαλλον.

Γαζα ματωμενη?
Γιατι?

Απο τις μαχαιριες.
Μα αφου δε με αγγιξε.

Αναπολεις?
Πυρπολώ.

Τι?
Το σκοταδι.

Και τι μενει?
Γιατι να μενει κατι?

Τιποτα?
Σκοταδι κοκκινο.

Αρκει?
Διαρκει.

Και επιζείς?
Και προσποιουμαι.

Οτι επιζεις?
Οτι δεν πειραζει.

Αλλα πειραζει?
Τωρα?

Ποτε?
Τοτε.

Τωρα?
Μπορα.

Εχει ευθυνη?
Γιατι το αρχισε.

Εχεις ευθυνη?
Που τελειωσε.

Προσεχες?
Δεν ηθελα.

Δεν επρεπε?
Ναι.

Και?
Και δικη μου ευθυνη.

Ζουγκλα?
Δεν το ηξερες?

Εσυ?
Ουτε εγω.

Εμαθες?
Την αληθεια?

Την πραγματικοτητα.
Οταν θεριεψω.

Παλιοι αναστεναγμοι.
Και νεοι.

Σχεση ζωης?
Σχεση.

Ζωης?
Ζωη.Μονο.

Αγαπησε με ματια μου...

Να προσεχεις εντελει.

F είπε...

Κατερίνα μου όλο και καλύτερα, όλο και βαθύτερα πάνε τα κείμενα...
όμορφα και οι απαντήσεις όμορφες...
φιλιά!

Μαρινα ..... είπε...

καλη σου νυχτα Κατερινα....

φιλι ακουμπω
καλη σου νυχτα