Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Sokratis Malamas - Prigkipesa

11 σχόλια:

Negma είπε...

Κατερίνα...

Δεν το παθαίνω συχνά αυτό...

Συνήθως είμαι λαλίστατη...

Όταν σε διαβάζω όμως, αισθάνομαι σαν τα λόγια σου να τα έχεις βγάλει από τη δική μου ψυχή.

Και δεν έχω τίποτα να προσθέσω...

Φιλούμπες!!!

Υ.Γ.1: Κάθε επόμενο και καλύτερο, γράφεις υπέροχα.
Υ.Γ.2: Με γειά το νέο σκηνικό...

katerina.. είπε...

negma..καλη μου.παιζω με τα χρωματα εδω,μια κ δεν ειμαι ζωγραφος δυστιχως..σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια..εγω παλι οπως θα καταλαβες στον καφε δεν ειμαι λαλιστατη..φιλια.

Ανώνυμος είπε...

Με γειά το νέο look!
O Λειβαδείτης πάνω με "τσάκισε "κι ο Μάλαμας "μ' αποτελείωσε"!
Με την καλή έννοια...πάντα
Να'σαι καλά, Κατερινάκι!
Φιλιά

το αερικό

maya είπε...

όπως και να ντυθείς, όμορφη είσαι και λάμπεις!
φιλιά πολύχρωμα φιλενάδα
να περάσεις μια όμορφη βραδιά
λίγο ξύσιμο στον ζαμάν
χχχχχχχχχχχχχχχ

Μαρινα ..... είπε...

KATEΡΙΝΑ ....
κατερινα " μου¨"

συγκεκριμενο κομματι μαλαμα απ τον ΜΑΛΑΜΑ ...

για μενα αφιερωση σε φιλη καρδιας παντα....

Σοφια το ονομα της....
μα και το όλο της.....

ΚΑΤΕΡΙΝΑ;

καλη σου νυχτα ναυαγιο μου
θαλασσα ας ημουν....
κατερινα;
ας ειχαν ολα τα ναυαγια την ομορφια σου.....

καλη σου νυχτα ΚΑΤΕΡΙΝΑ.......

Μαρινα ..... είπε...

εισαι καλα;

καλη σου νυχτα ΚΑΤΕΡΙΝΑ

katerina.. είπε...

καλημερες..
@αερικο,καλη μου.μπορουν να μας τσακιζουν κ να μας αποτελειωνουν και ομορφα συναισθηματα..να σαι καλα.
@maya moy..ο ζαμαν ειναι χαρουμενος,εχει κ ξυσιμο κ χαδια κ αγαπη.σα να του μιλισα για σενα χτες το βραδυ..σα να μακουσε..φιλια ζεστα και στα προσωπακια τα ομορφα..
@μαρινα..μαρινα των βραχων να πω..στιγμες χανομαι αλλα μονο απο τις λεξεις..ειμαι εδω κ σε βλεπω παντα,σε νιωθω κοντα..ποτε καλα κ ποτε οχι..παντα εδω ομως,με οποια διαθεση..φιλι με γλαρο για να ρθει να σε βρει..καλημερα..

maya είπε...

καλημέρα φιλενάδα!
πού χάθηκες?

θα σε βρω αλλού...

χχχχχχχχχχχχχ

South Of The River είπε...

Πέρασα για ένα γεια! Σούπερ ο Σωκράτης! Φιλιά!

Negma είπε...

Μια καλημέρα...

Ανώνυμος είπε...

Making money on the internet is easy in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat blog[/URL], Don’t feel silly if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses not-so-popular or little-understood avenues to build an income online.