Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2007

για ποια κονσερβα μου μιλας?

Ποτε δεν τα πηγαινα καλα με τα χριστουγεννα.Με χαλαει ολο αυτο το κλιμα που μας εχουν επιβαλει οτι πρεπει να υπαρχει.Δωρα που σημαινει χρημα,χαμογελα που σημαινει μασκες υποκρισιας,ευχες copy paste που σημαινει το κανω γιατι ετσι πρεπει.
Κανε μου δωρο μια αγκαλια αληθινη δεν κοστιζει τπτ.Δειξε μου την πραγματικη σου διαθεση,ετσι θα ερθουμε πιο κοντα χωρις μασκες.Δωσε μου μια ευχη μονο για μενα,μοναδικη και ολοτελα δικη μου,οποια κι αν ειναι αυτη.
Θυμαμαι παιδακι μικρο,το δεντρο που στολιζε η μανα μου..ειχε μαδησει,οχι γιατι ηταν φυσικο αλλα γιατι το ειχαμε 20 χρονια.ποσο να αντεξει και το ψευτικο πια?
Φετος τρομαξα οταν συνιδητοποιησα οτι και το δικο μου δεντρο αρχισε να γερναει παρολο το ψευτικο του.Δεν το κατεβασα απο το παταρι,θα το κατεβασω μετα τις γιορτες για να το πεταξω.Εφερα μια κλαρα απο το λυκαβητο,της εβαλα και λιγα λαμπακια,ετσι για το καλο κι αυτο ηταν ολο.πιο φυσικα πραγματα φετος,ισως ετσι να ερθουν και πιο αληθειες στη ζωη μου,ποιος ξερει.
Παραμονη χριστουγεννων μαζεψε η φιλοζωικη ενα χασκι απο τη γειτονια,γιατι εκανε καταγγελια ο γειτονας οτι δαγκωνει.δεν εχουμε δει ποτε ουτε αν εχει δοντι φυσικα αλλα αφου η καταγγελια ειναι επωνυμη τον μαζεψαν...μερες αγαπης σου λεει.θα εχει το θρασος αυτος ο ανθρωπος να με δει αυριο κ να μου πει ευχες χαμογελαστα...
Ειδα και το συσητιο που μοιραζει ο δημος τις γιορτες.μα καλα τον υπολοιπο χρονο δεν πεινανε?το στομαχι τους μονο τις γιορτες ανοιγει??
Μερες αγαπης γιορτινες...λες και δεν πρεπει να ειναι ολες οι μερες αγαπης.κατι σαν τη τσικνοπεμπτη μου κανει.σημερα αγαπαμε και ευχομαστε.αυριο παμε για αλλες μερες..μαμας,παιδιου,ναρκωτικων,aids,φτωχων,ζωων...
καναμε τα αυτονοητα κονσερβες που τις ανοιγουμε οταν πρεπει..και ποιος οριζει το πρεπει γμτ??

να εχουμε υγεια τουλαχιστον,να ανοιξουμε περισοτερες κονσερβες...

3 σχόλια:

Negma είπε...

Ευχή φρέσκια φρέσκια, "κομμένη" παρουσία του πελάτη:

Να βλεπόμαστε περισσότερο!

Σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maya είπε...

να βάλω και την δική μου υπογραφή απο κάτω? δεν έχω να προσθέσω τίποτα. με κάλυψες :(

εγώ το πρώτο που είπα όταν άλλαξε ο χρόνος δεν ήταν ευχή για το 08 αλλά αγαμίδια 2007!

απο το 08 δεν θέλω να ζητήσω πολλά και να το επιβαρύνω. όπως και για πάρτη μου σου εύχομαι περισσότερο χαμόγελο και λιγότερα ζόρια γαμώ την πουτάνα μου για φέτος. μόνο αυτό.

α όχι. υστερόγραφο δικό σου, και υγεία κατερινάκι μου. να τρέχεις βόλτες με τον ζαμάν και να μην σε σταματάει τίποτα!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

South Of The River είπε...

Κάπως έτσι νιώθω κι εγώ στις γιορτές και όλοι με λένε Σκρουτζ. Με το ζόρι "χαρά", χαμόγελα, ευχές...

Και πιο σημαντικό αυτό που έγραψες, το οποίο λέω κι εγώ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΡΟΠΟ: Μόνο στις γιορτές πεινάνε και έχουν ανάγκη οι "αβοήθητοι";;;;;

Καλημέρες!